مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:372022-11-14سياسي

فارس من| ستاد امر به معروف: صدا و سیما دغدغه ای برای امر به معروف ندارد


آموزش امر به معروف در صدا و سیما از جمله مطالبات کاربران خبرگزاری فارس است که در این راستا ستاد امر به معروف از سازمان گلایه های زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آموزش امر به معروف از جمله درخواست های مخاطبان خبرگزاری فارس است که طی پوشش خواهان پی گیری آن خصوصاً از طریق رسانه ملی هستند.

که پویش را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

در این راستا ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برنامه های مختلفی را برای آموزش امر به معروف تدارک دیده اما این ستاد از عدم همکاری صدا و سیما برای تولید و پخش برنامه های مختلف در حوزه امر به معروف خصوصاً آموزش گلایه دارد.

حجت الاسلام سیدعلی خانمحمدی سخنگوی ستاد امر به معروف در گفت وگو با فارس با گلایه از عدم همکاری صدا و سیما با ستاد گفت: متأسفانه بارها مکاتباتی را با مسئولان صدا و سیما داشته ایم تا هم در موضوع برنامه سازی و هم در آموزش امر به معروف با آنها همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما آماده همکاری با صدا و سیما هستیم و عقیده داریم باید در برنامه ها و سریال ها پیوست های امر به معروف وجود داشته باشد، حتی یکی از پیشنهاد های ما این است که همان طور که با موضوع امنیتی گاندو ساختیم در حوزه آسیب های اجتماعی هم نیازمند ساخت گاندو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ستاد امر به معروف: صدا و سیما دغدغه ای برای امر به معروف ندارد

فارس من| ستاد امر به معروف: صدا و سیما دغدغه ای برای امر به معروف ندارد